W związku z nasileniem pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wzrastającą ilością zakażeń wśród pracowników Biura Geodezji i Katastru informujemy, że wprowadzamy ponownie zmiany w bezpośredniej obsłudze interesantów w Biurze Geodezji i Katastru.
Od 29 marca 2021 r. wszystkie wnioski będą przyjmowane jedynie na punkcie podawczym, ponadto będzie istniała możliwość złożenia wniosku w skrzynce podawczej dostępnej w siedzibie Biura w godzinach pracy urzędu tj. 8-16.
Zostanie utrzymana możliwość odbioru przygotowanych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Biura, o której zostaną Państwo poinformowani poprzez wiadomość SMS, wysłaną pod numer telefonu podany na wniosku.
Ponadto zachęcamy również do korzystania z możliwości złożenia wniosków poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu m.st. Warszawy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/UMSTWarszawa) W przypadku złożenia wniosków o mapy ewidencyjne/zasadnicze dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z portalu Interesanta https://zgik.um.warszawa.pl.
Rzeczoznawców majątkowych zachęcamy do korzystania z portalu internetowego rciwn.um.warszawa.pl. Jednocześnie informujemy, że wgląd do aktów notarialnych w związku z powyższym jest wstrzymany do odwołania.